Avaluació


Valoració del progrés i evolució dels infants.


A continuació veurem el procés d'evolució dels infants a través de diferents taules d'avaluació.

En un primer moment es farà una valoració inicial general per veure quins coneixements tenen sobre les emocions.





Posteriorment, per a cada activitat, es farà una valoració bàsica per valorar com es desenvolupen. A mida que es desenvolupen les activitats i es fan les valoracions es podrà anar apreciant l'evolució dels infants. (Es pot afegir algun indicador més segons l'activitat que s'estigui treballant).






I per acabar es farà una avaluació al final del procés que juntament amb les avaluacions de les activitats servirà per veure quins conceptes ha assolit cadascú.






Valoració de la unitat didàctica.


En aquest punt valorarem tot el projecte i sobretot la nostra feina: desenvolupament de les activitats, materials, temporització, funcions de l'educadora, ajust a les necessitats dels infants i consecució d'objectius.

Durant el desenvolupament de la unitat anem prenent nota tant d'allò que resulta més efectiu per a la consecució dels objectius plantejats, com d'aquells altres aspectes que no han funcionat tan bé o que tenen possibilitat de millora. I en acabar la unitat didàctica ens farem una autoavaluació més analítica partint de la graella de valoració següent: 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada